vineri, 1 octombrie 2010

Cine este vrednic sa deschida cartea si sa-i rupa pecetile?





1. Am vazut in mana dreapta a celui ce sedea pe scaunul de domnie o carte, scrisa pe dinauntru si pe dinafara, pecetluita cu sapte peceti.
2. Si am vazut un inger care striga cu glas tare: CINE ESTE VREDNIC SA DESCHIDA CARTEA SI SA-I RUPA PECETILE?
3. Si nu se gasea nimeni nici in Cer nici pe pamant, nici sub pamant ca sa deschida cartea nici sa se uite in ea.
4. Si am plans  mult, pentru ca nimeni nu fusese gasit vrednic sa deschida cartea si sa se uite in ea.
5. Si unul din batrani mi-a zis: nu plange: Iata ca Leul din semintia lui Iuda, Radacina lui David, a biruit ca sa deschida cartea, si cele sapte peceti ale ei.
6. Si la mijloc, intre scaunul de domnie si cele sapte fapturi vii, si intre batrani, am vazut stand in picioare un Miel. Parea jungheat, si avea sapte ochi, care sunt cele sapte Duhuri ale lui Dumnezeu, trimese in tot pamantul.
7. El a venit, si a luat cartea din mana dreapta a Celui ce sedea pe scaunul de Domnie.
8. Cand a luat cartea, cele patru fapturi vii si cei douazeci si patru de batrani s-au aruncat la pamant inaintea Mielului [...]
9. Si cantau o cantare noua si ziceau: "Vrednic esti Tu sa iei cartea si sa-i rupi pecetile: caci ai fost jungeat, si ai rascumparat pentru Dumenzeu, cu sangele Tau, oameni din orice semintie, de orice limba, din orice norod si de orice neam. [...]

12. Ei ziceau cu glas tare: VREDNIC ESTE MIELUL, CARE A FOST JUNGHEAT, SA PRIMEASCA PUTEREA , BOGATIA, INTELEPCIUNEA, TARIA, CINSTEA, SLAVA SI LAUDA!"

Poti oare sa nu te  cutremuri si sa stai nepasator dupa ce citesti...? EU NU!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu